Efterlängtat möte!

Imorse vaknade jag av  känslan av en stor längtan, en längtan efter min älskade vän Emilie!!
Hon har varit borta i Paris i flera, flera månader nu och imorrn ska jag äntligen få träffa henne igen!! Som jag har längtat!
Nu åker hon visserligen tillbaka igen på måndag morgon, men jag är glad att jag får träffa henne en sväng imorrn iaf=)
En stooor kram och en massa tjatter kommer det bli!
                                                                                                


Nu ska jag ta mig en lång dusch med peeling och hårinpackning, lovely! Under tiden ska jag lyssna på spotify, som jag förövrigt har lyxats fixa nu. Mycket bra!!

Ikväll vankas det 25-års fest för en annan kär vän, Ingrid! Det kommer bli kanon!=))

                                                                                               Trevlig Lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0