Boring!

Vilken trökkväll alltså! Inget vettigt på tvn och jag har ingenting att göra... trök, trök, trök! Satte mig för att klinka lite på gitarren men tröttnade rätt snabbt. Ska jag göra nu då? Har fotbollen på i bakgrunden, men hur intressant är det med Sydafrika-Nya Zeeland egentligen?! Jag hade velat kolla på livefotboll ikväll, perfekt väder för de! Funderar på att ge mig iväg till Sandviken imorrn kväll om det inte regnar allt för mycke. Nån som vill hänga på?
Vi skulle ju egentligen ha åkt iväg till Orsa imorrn efm men bestämde idag att vi skjuter upp de till fredag och hoppas på bättre väder! Har även börjat fundera på andra alternativ eftersom regnet tydligen ska äckla sig över just dalarna hela helgen! Öregrund,Östhammar, Hölick?.. Vi får se vad de blir!

Ska väl kanske gå ut i köket och umgås med disken en stund då..Sen får det nog bli en tidig kväll som det känns!

Tjohej och gonatt!

Kommentarer
Postat av: Milla

Absolut! En dag nästa vecka?=)

2009-06-17 @ 21:44:08
URL: http://www.metrobloggen.se/camillaaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0