Ännu en dag på stranden!

Igår blev det ytterligare en underbar dag!! Jag och Karin  tog oss ut till Harnäs och solade och badade hela dagen, hur skönt som helst!! Värmen var alldeles lagom och vattnet var inte skitkallt. Vi hade köpt med oss jordgubbar, vindruvor, apelsiner och en varsin sallad, riktigt najs!!
Efter en kall dusch och lite ombyte mötte jag sedan upp Elin, Inkan och grabbsen i boulognern där vi låg och njöt av kvällssolen. Därefter blev det glass på donken och avslutningsvis lite häng på brända bocken.

Ibland har man det bra!

Tyvärr resulterade gårdagens solning i en tokbränd baksida på Lindas stackars kropp.. Men det är smällar man får ta!

Nu väntar jag på att Jonas ska hämta upp mig för ytterligare en dag på stranden! Me like=)


Hoppas ni får en toppendag gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0