Fulla stugan

Dagen blev inte som jag hade tänkt.. Jag hade planerat att göra klart årsredovisningen men när jag inte får tag på olika personer så blir det svårt.. Vill ingen svara idag? Jag behöver sätta in pengar, betala en räkning och få tag på några stycken innan jag kan gå på banken och få de papper som behövs.. Jag blir så less när jag inte kan göra klart det jag tänkt!! Jag vill bara bli klar med det här nu så jag kan slappna av och släppa allt.. Jag har en ständig huvudvärk och oro i magen inför mötet på måndag.. Föreningen har inte gått plus i år och det känns inge vidare för min del som har haft hand om pengarna.. Jag vet att det inte är mitt fel, men det känns ändå inget vidare att lägga fram vår ekonomi nu:(
Jag har gjort mitt jobb, vad mer kan jag göra?
Jag förstår inte hur jag ska få ihop den här redovisningen.. satt och försökte idag men alla siffror bara snurrar runt i skallen.. visst, jag har allting nedskrivet, men ändå.. det är fan inte lätt! Jag hatar att ha hand om andras pengar!! (Å ändå är jag kassör.. haha) Men nån läre ju ta på sig de jobbet åxå...

Iaf.. som jag sa.. dagen blev inte som jag tänkt.. När jag inte kunde göra mer på redovisningen så kom Helen o Teza förbi o hälsade på! De hade köpt med sig fika så vi satt och mumsade och pratade en massa. Tårta mitt i veckan är inte fy skam!!;) Sen bytte jag sällskap, då kom Inkan, Räkan o Patrik, vi gick iväg o handlade o gjorde en smarrig sallad till middag. Så mycket roligare att ha sällskap när man lagar mat! Sen stannade Inkan hela kvällen, vi satt o tittade på gamla bilder o myste. Så skönt att ha henne hemma i vardagen igen=)

Jag ser fram emot helgen! Imorrn är det tänkt att det ska bli en myskväll hos Ingrid o på lördag kväll är det födelsedagsfest för Rebecca o Alexandra med tema svart o rosa!=) Ska bli himla skojj! Va ett bra tag sen man va ut i Gävle nu. Tror på en mycket lyckad kväll!
Ska få in jobb både lördag o söndag också, mora träsk på lördag så de blir nog livat o glatt.. haha..

Nästa helg ska jag äntligen få träffa min älskade syster igen!! Då ska jag ta all tid jag kan för att få vara i närheten av min fina Josse! Jag saknar närheten till henne och att kunna ringa o prata när som helst.. Flytta hem snart!!

Nu är det sängen som gäller.. Nattinatti!

Kommentarer
Postat av: Elin

Har tänkt på att du myser väldigt mycket och ofta Linda men det är klart, det är ju alltid mysigt! haha

2009-01-29 @ 23:16:49
Postat av: Linda

Mysa bör man annars dör man!;)

2009-01-29 @ 23:22:11
URL: http://lindanordquist.blogg.se/
Postat av: Carina

Stackars plumsan då..det ska nog gå bra ska du se!

Dudududu, vi ska åxå ut på lördag verkar det som! See u there?? :)

2009-01-30 @ 11:58:07
URL: http://minapyssel.blogg.se/
Postat av: Josephine

åå va söt de är :D Ska bli himla skoj att komma hem och träffa dig nu :)

2009-01-30 @ 18:13:18
URL: http://annanordquist.blogg.se/
Postat av: Carina

Tackskaruhaa! Va snäll du e! :)

2009-01-31 @ 13:46:41
URL: http://minapyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0