booring!

Jag har trååkigt nu.. bara skit på tvn!! När jag för en gångs skull sätter mig vid tvn kan det väl visas nåt vettigt.. nu sitter jag här och inte vet vad jag ska göra! Vilka problem man har alltså.. haha.. näe men jag har faktiskt långsamt.. har haft folk runt omkring mig i flera dar nu, då blir det lite ovant att sitta själv helt plötsligt.. jag får väl rulla tummarna eller nåt:P

Har iaf börjat packa lite smått.. hade tänkt mig lite struktur på det hela med det slutade med att jag ställde resväskan bredvid garderoben och slängde i allt jag kunde tänka mig behöva.. Så nu ligger det en hel del kläder i väskan:S Får ta och sortera allt en annan dag.. 

vad händer i helgen då? inga planer förutom avfärd på söndag..=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0