Äntligen!!

Jag köpte ju en ny mobil i september.. under tiden som gått har jag varit ut till Valbo för att lämna in den 3!! ggr! Nu först har jag fått en fungerande telefon. En ny dessutom! De va verkligen på tiden!! Herregud! Köper man en telefon vill man gärna att den ska fungera också.. men men.. nu har det iaf gått 4 månader och jag har en mobil som inte krånglar! (än sålänge) Får väl hoppas att det håller i sig! Ska lägga in musik och grejja lite så är den fullbordad sen:)

Se hela bilden



Håller på att tvätta nu.. måste ju ha rena kläder nu när man snart ska börja packa igen!  Va ner till förrådet och hämtade upp sommarskorna nyss, åå va härligt det ska bli att komma till värmen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0