Jahapp...

Ytterligare en läsdag har gått.. jag är helt snurrig i skallen (kanske inget ovanligt iofs)
Har fått undan en del iaf.. ska läsa lite till när jag krypit ner, skönt att läsa innan man ska sova faktiskt.

Imorrn är det då dax för lektion igen, den enda på 3 veckor! Ska bli kul att komma tillbaka o se lite folk.. Jag har ju hållt mig ganska mycke inne i lägenheten den senaste tiden.. allt för att slippa kuta runt med kryckorna.. de är inte så populära  i mina ögon just nu! Jag är skapligt less! Vill veta vad som är fel så jag kan börja göra något åt det! Klättrar ju på väggarna här hemma:( På torsdag ska jag till ortopeden så då jäkla ska ja kräva en magnetröntgen, så här kan ja ju inte lalla runt.. Ja vill se/känna en förbättring ju! Trodde ett tag att jag var på bättringsvägen.. men vafan! ja får ju ont så fort ja går! Satyg! Å inte vill ja använda kryckorna... ja vet inte hur ja ska bete mig! Hjälp tack!

Äh.. gonatt!




Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer
Postat av: Ina

Ortopeden måste kunna skriva ut remiss på magnetröntgen! Om han inte gör det är han galen och snål!!

2009-02-16 @ 23:55:23
URL: http://lidblom.blogspot.com
Postat av: Karin

Hoppas det går bra på torsdag vännen. Kanske hitta på något på fredag kväll? Puss och kram.

2009-02-17 @ 11:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0