Frisör sökes!

Idag mår jag bättre.. tror jag.. fortfarande mosig i skallen och lite småsnurrig men febern är nog borta.. Tur de, för ikväll är det styrelsepartajj! Pizza, vin o lite ståhej:P Hmm.. Pizza o vin är kanske ingen bra kombination när jag tänker efter.. men äh, de går nog i!

Jag borde verkligen tvätta idag.. börja eka lite i underklädeslådorna o tvättkorgen svämmar snart över! Bara hoppas på att det är ledigt...

Inte har ja tid att sitta här nu.. måste göra mig klar, kila ner på stan o handla lite, förhoppningsvis tvätta, läsa och sen piffa för kvällen..
 
Skulle ju behöva boka tid för klippning o slinger också.. vart gör man det till ett bra pris nu när hårskolan lagt ner??!! Akut hjälp sökes!! Börjar bli kris nu.. inte klippt mig sen...hmm.. maj! Katastrof! Visst, jag har väl tagit saxen i håret några ggr själv men hur bra blir det? Klipper där det ser lite slitet ut, lite här och lite där.. inte så lyckat kanske...


Kommentarer
Postat av: sara

Jag har en vän, Lisa, som bor på campus som klipper för 150kr. färgning plus klippning = 400kr tror jag. billigt och bra. plus att hon är utbildad så hon kan sin sak.

2009-02-27 @ 13:45:20
URL: http://sara1988.blogg.se/
Postat av: Inkan

De klipper å färgar ju på Polhem oxå, frisörprogrammet där. Jag är oxå lite sugen på å gå dit. Kan bli helt åt helvete ibland, men risk man får ta ;)

2009-02-27 @ 16:47:32
Postat av: Josephine

ja men gör som Inkan sänger då kan ni ju gå till Linnea å Erika dom är duktiga :)

2009-02-28 @ 00:08:32
URL: http://annanordquist.blogg.se/
Postat av: sara

Ni är fan för härliga! Vilka tjejer :) Tack för igår!!

2009-02-28 @ 10:59:22
URL: http://sara1988.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0