Vad är det för dag idag?

Jag blir alldeles snurrig på dagarna.. eftersom man knappt är i skolan nåt nu så blir vardagen väldigt upp och ner.. idag har jag lördag.. helg hela veckan lång:) Näe men jag ska försöka strukturera upp mina dagar och kliva upp i tid för att plugga, även när jag är ledig.. Plugg på dagarna, ledig kvällar o helger, det är mitt mål!

Min mamma är en supermamma:) Igår följde hon med mig hem till Gävle och hjälpte mig att städa lägenheten.. Vi bytte gardiner, fixade o grejjade så nu är det så fint här! Lavalampan är borttagen också, för er som haft bekymmer med den;) Nu är mitt lila-tema tillbaka i vardagsrummet/sovrummet, så tjusigt så! En vacker dag kommer jag nog att måla/tapetsera ett lila rum i mitt framtida hus=)

Idag är det en pluggdag, eller rättare sagt en läsdag.. har en massa böcker som ska läsas så lika bra att börja plöja på en gång! Ganska lättläst hittills som tur är.. Ska försöka bli klar med så mycket som möjligt idag o imorrn så man kan vara ledig under helgen.

Appropå helgen.. vad ska man hitta på?!! Alla hjärtans dag på lördag... kärlekens dag.. wihoo! (hör ni min glädje?) min kärlek kommer nog att ges till mina vänner, lutar nog åt en tjejkväll=) kanske bio o lite melodifestival?.. vi får se!

In i bokens värld igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0