Svar

Nu är jag tillbax från läkarbesöket.. oturligt nog var det även denna gång en person som var kass på svenska! Han verkade kunna sin sak, helt klart, men vafan.. sen ska han kunna uttrycka sig också! Å där sprack de!:(
Hade svårt att hitta orden, slängde in lite engelska bergrepp, o ja vet ju knappt vad delarna i knät heter på svenska:S
Men iaf... han trodde att det var en rejäl stukning, alltså inte ledband/korsband/menisken.. Jag tar det som ett positivt svar!! Men jag hade velat få en magnetöntgen iaf, just för att veta exakt vad det är så att jag kan börja träna på rätt sätt så fort som möjligt.. men icke! Det var alldeles för lång kö och skulle man få en tid inom en snar framtid så skulle skadan vara akut. Aja.. bara att fortsätt lalla runt på de här viset då.. Han sa åt mig att absolut INTE träna på ytterligare 2 veckor! Vafan! Jag som räknat med att börja cykla eller nåt liknande.. Jag frågade om jag inte kunde börja lite smått med de, men då  var det tvärnej!! Gahh! Jag kommer ju att klättra på väggarna.. Vill börja röra på mig! Inte fick jag belasta knät speciellt mycke heller och inte gå längre sträckor.. Men kryckorna fick dom då behålla där borta, de är inte välkomna här hemma längre!=)

Så jag ser svaret som både positivt och negativt. Mest positivt eftersom det inte verkade vara något allvarligt ändå!
Ska tillbaka om 2 veckor för att se om det skett nån förändring och då ska jag banne mig vara bra!

Imorrn kommer frugan hit o blir här över helgen! lajbans!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0