Sköna söndag!

En sån här dag ska man banne mig inte göra nån nytta.. Slappa är vad söndagar är till för!

Var iväg o kollade när mitt lag spelade i förmiddags, tyvärr är det slutspelat nu.. men vi kom till kvarten iaf=) Sen har jag strosat runt på stan en sväng.. blev inte så långvarigt för såklart skulle mit satans knä börja värka.. men ja får väl skylla mig själv när jag stapplar iväg utan kryckorna... Är så less nu!!

Ikväll blir det film o ännu mer slappande o sen kommer madde o ska förgylla min vecka, trevlans! Alltid trevligt med sällskap!=) Sen kommer kanske Elin o hälsar på till helgen, så långsamt kommer ja inte att ha!;) Så kul med påhälsning!

Nu blir det tacopaj o lite tv-tittande!

Kommentarer
Postat av: Ina

tacopaj? vavava? det var det värsta ;)

2009-02-15 @ 22:26:00
URL: http://lidblom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0