Puh!

Nu har jag äntligen skickat in reflektionsuppgiften.. suttit och ordbajsat lite då och då under hela dan och nu får det banne mig räcka!

Ska vila lite, få i mig mat och sen börja piffa för kvällen..  Först förfest borta på öster som sociala har fixat sen vidare mot kåren och tema kinky;) Nu var ju jag puckad nog att tacka ja till jobb imorrn så kvällen går i nykterhetens tecken, men det hindrar inte mig från att ha skoj!!:D Tänkte ha vanliga kläder från början, men är det kinky så är det! Men så extrem tänket jag inte vara.. utan alkohol i kroppen klär ja mig inte hur som helst.. haha.. min outfit blir iaf nätstrumpbyxor, kort kjol och korsett/linne, allting i svart.. det får duga!:P

Ses på dansgolvet ikväll då!

Kommentarer
Postat av: Madde

ja vill oxååå

2009-02-25 @ 19:36:17
URL: http://cochise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0