Måndag igen då....

Då var helgen förbi.. Dax för en ny vecka! En vecka jag inte ser fram emot speciellt mycket.. den kommer att bestå av plugg, plugg, plugg och åter plugg! Jag har ingen motivation nu.. Egentligen är det en riktigt rolig kurs, men just de här uppgifterna känns bara jobbiga..

Iaf.. Helgen har vart toppen! Det började med en lugn och skön taccokväll hos mig i fredags. I lördags kom Malle o Isabelle hit och umgicks med mig o Elin, riktigt trevligt!! På kvällen blev det festligheter hos Inkis, mycket skratt och trevligt folk! Helgen avslutades med en bakisdag med pizza, godis och film. Alltså en kanonhelg från början till slut=)

Idag måste jag ta tag i mig själv och få ordning på alla uppgifter.. Jag måste bli klar med planeringen av dramapassen idag, sen ska 3 texter skrivas, 2 böcker läsas, diskussionsfrågor tas fram och en gestaltning kommas på.. har jag glömt nåt?..
hej å hå, bara att sätta igång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0