Återbesök

Nu ska jag strax ta bussen bort till sjukhuset... dax för återbesök hos ortopeden idag! Usch.. ja är så nervös! Ena stunden känns de helt ok i knät, medan jag ibland kan ha grymt ont.. vad tyder det på? att det inte är nån fara va? Jag vill så gärna tro det!! I ca två dagar kändes det som att allt höll på att släppa, jag gick utan kryckor hela vägen hem från skolan och igår gick jag från södertulls hälsocentral utan problem.. jag va överlycklig över att jag klarade det utan några som helst smärtor! men tji fick jag! Igår kväll hade jag riktigt ont igen.. va alldeles svullen, värkte hela tiden och gjorde ont för varje steg jag tog.. idag känns det någorlunda bra iaf.. tror mitt knä lider av schitzofreni tammefasen!

Nu hoppas, hoppas, hoppas jag att det inte är nåt galet i knät.. vill så gärna börja träna igen!!

Håll tummarna!!

Kommentarer
Postat av: Elin

Håller både tummarna och tårna att det såg bra ut!

2009-02-19 @ 16:55:41
URL: http://lalalalaloveit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0