Vinst!

Ikväll har vi haft ute-premiär i korpen.. Riktigt skoj! Vi vann med 3-0 å 2 mål blev de från min sida:) Känns lite konstigt att spela 7-manna, ingen offside och lite ytor, men så kul att spela igen!! har aldrig spelat på konstgräs tidigare så kändes lite konstigt.. På fredag har vi nästa match igen, är tre matcher nu i nån slags cup, sen får vi se om vi går vidare till slutspel. I slutet av maj börjar den riktiga korpserien.. Ser jag verkligen fram emot:)

De vore kul om ni lämnade en kommentar eller så om vilka ni är som läser min blogg.. ser att det blir fler och fler så blir lite nyfiken:)

Har ju vfu den här veckan, skönt att slippa allt läsande en stund, men istället har man en massa uppgifter som jag borde börja med snart, eller borde ha börjat för längesen egentligen.. men men.. de brukar alltid lösa sig!

Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Lisa Norén

Du är inte ensam om att inte börjat med uppgifterna. Suck! Känns helt galet att bara ha en veckas praktik oxå, men men...hellre det än att sitta och skrutta i skolan. Hoppas att det går bra för dig iallafall. Tack för senast förresten. Antingen har jag bra nog stora minnesluckor från järnvägs eller så sågs vi inget mer den kvällen, tråkigt i vilket fall som helst. Vi får parta tillsammans någon annan gång iallafall. Sköt om dig tills vidare och plugga inte ihjäl dig. :) Kramar

2008-05-07 @ 19:51:39
Postat av: Elin

jag..

2008-05-08 @ 13:36:15
Postat av: Malle

And me offcourse... =)

2008-05-09 @ 21:09:52
URL: http://marlenejonsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0