Upp och ner

Livet är som en berg och dalbana.. just nu går det ner.. jag har en dålig dag/kväll.. vet inte varför, men antar att det ska vara så ibland. Jag har haft en tid som har fungerat skapligt ett tag, men nu känns det konstigt.. allting kommer ikapp en tillslut, hur mycket man än försöker förtränga! önskar att tiden kunde läka alla sår, men det fungerar inte riktigt så för mig, inte i det här läget.. eller vad vet jag, det kanske är så?.. hur länge ska man vänta innan såret slutar blöda?.. jag vet inte.. mycket tankar nu... Alla jobbiga tankar och funderingar kommer när man sitter själv, men det är nog just dom ensamma stunderna som behövs ibland.

Jag har mycket att se fram emot nu så jag borde vara mer positiv.. men just nu orkar jag inte de! Jag tar de positiva tankarna en annan dag..

tack för idag, slut för idag!

Kommentarer
Postat av: Madde

Allt kommer att ordna sig, jag lovar! :) Hoppas att du mår bättre snart! Pussar och Kramar

2008-05-05 @ 23:51:24
URL: http://cochise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0