Söndag

Gårdagen blev rätt lyckad, kul att träffa alla kompisar där hemma, det händer allt för sällan nu för tiden.. Vi började hos Madde, gick sen vidare till Maria och sist järnvägs..Det var ganska mycke folk ute, men på nåt sätt känns det som att man kände fler förr.. varför är de så? är man hem hem alldeles för sällan så att man inte har nån koll på ljusdals-folket längre:) Jag tror helt enkelt att man hade roligare ute på krogen när man var yngre.. känns så nu iaf! Jag har ofta mycke roligare på förfesterna:)

Jag började dagen(söndag)med att vara riktigt trött och sliten.. orkade inte göra nånting vettigt! Vid 2 åkte jag hem till Gävle igen eftersom att jag skulle jobba. Lagomt laddad jag var för de.. som tur va så var det lite sålt på konserten och den va bara ca 1,5 tim:) När jag kom hem igen tog jag på mig träningskläderna och stack ut och sprang en runda, omotiverad till max var ja, men riktigt skönt efteråt. Gjorde t.o.m sittups och armhävningar efteråt, de ni!:P

Nu ska jag krypa ner och lösa lite korsord innan de är dax att sova.. Det kommer att bli en låång vecka!

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0