Motivation tack!

Jag har massor att göra nu, men kommer mig inte för att göra nånting... motivationen känns inte på topp direkt!
Idag hade jag planerat att få undan en hel del, men har jag gjort nåt då?? nää... har bara läst igenom lite om ledarstilar och funderat vad jag ska skriva..
de är ju en början iaf, men långt ifrån vad jag planerat att göra idag.. När ska jag hinna då?? är ju så mycket som händer nu innan sommarn.. fan!!

Jobb ikväll åxå.. har ingen lust alls.. Vill bara vara klar med allt nu och få sommar!!

Jag ringde förresten om sommarjobbet idag igen.. dom har fortfarande inte hittat mina papper!!!  Jag blir så less!! Ett jobb är ju ett måste under sommarn om jag ska klara hyran och kunna leva över huvudtaget.. Dom skulle ringa upp mig senare sa dom.. sist dom sa så hörde jag inget.. skitställe! blir väl att jag får ringa upp imorrn igen..
Helst av allt skulle jag vilja hitta ett helt annat jobb och bara tacka nej till det här, skulle va så skönt och slippa den här osäkerheten!! Men vart finns jobben då??

Orkar inte..

Jag vill få ordning på allt nu! Känns som att jag lever i ett kaos.. Jag inbillar mig att allt är bra stundtals, men ibland, ganska ofta nu för tiden, får jag bakslag och påminns om verkligheten!

Jag vill att det ska vara som förut igen!!!


Kommentarer
Postat av: Affe

jag vill också att det ska va som förut igen, fan att man inte kan få som man vill :(

men man får bita ihop, ta sig igenom sista delen av vårterminen och hoppas på en bra sommar i alla fall.

2008-05-13 @ 15:27:26
URL: http://alfredsson86.blogg.se
Postat av: Diana [LadyDi]

Välkommen till bloggvärlden =) Ryck upp dig, gumman. Såren bleknar med tiden och en dag kommer du kunna se tillbaka på allt med "nya ögon". Har fått uppfattningen att det varit mycket på en gång för dig just nu men allt löser sig ska du se...

"If you think back, and replay your year - if it doesn't bring you tears of joy or sadness, consider the year wasted"

2008-05-16 @ 04:05:54
URL: http://ladydiana.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0