Ljusdal

Nu är jag hemma i Ljusdal hos mamma o pappa. Blir nog bara en lugn hemmakväll som de känns, Ida ska komma hit snart så vi ska väl kolla lite tv åså. Va så längesen jag träffade henne nu, så ska bli kul o uppdatera varann lite:) Har börjar känna mig krasslig åxå, riktigt ont i halsen och är halvhängig.. Jag får absolut inte bli sjuk  nu, börjar ju praktiken på måndag och på tisdag har vi våran första match utomhus! Den har jag sett fram emot länge:) Vägrar att missa den!

Imorrn kanske de blir Hudik över dagen, mamma o pappa ville handla lite kläder så då kanske jag gör dom sällskap.. får se hur jag mår.. Sen på kvällen blir de partajj hos maria, sen järnvägs och smalare än thord! Va riktigt längesen jag va på dom nu. Ska bli himla kul o festa med ljusdals-tjejerna åxå, saknar er massor!! Malle skulle komma förbi åxå, så då får man kika lite på bäbismagen:) Hoppas Madde åxå kommer så vi äntligen kan träffas "alla fyra", malle, elin, madde å jag.. Vi som hade våra middagar med spel å massa tok, som jag saknar det!!


image2
Hittade ingen bild på bara oss fyra så ante får väl vara med på ett hörn han åxå..:)




Vilket skitväder de blev då.. regnit och grått... Jag vill ha tillbaka våren!!

Kommentarer
Postat av: Madde

Såklart att jag kommer och förfestar med er!! Vill jag inte missa :D

2008-05-02 @ 19:57:10
Postat av: Malle

Nä men vilken fin bild, var det nån kinatant som knäppte månne? :P see ya i morrn!

2008-05-02 @ 23:52:43
Postat av: Linda

jepp.. tror de=) annars var de väl molgan:P

2008-05-03 @ 10:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0