Lek, grillning & fest på schemat

Idag träffade jag Linda, Alva & Camilla och fikade på kick off.. Sen strosade vi runt i centrumhuset, stötte på Malle åxå, lillmagen hon skaffat sig nu då, så himla fint!! Sen åkte jag, linda och alva till parken och lekte lite, åkte rutchkana, gungade å så=) Efter en stund gick vi ner till kyrksjön och kikade, Alva fick för sig att hoppa i åxå.. haha.. hon är så jäkla snabb=) som tur va hann hon bara kliva i med fötterna, men blöt blev hon=)

Nu har vi nyss grillat här hemma, givappachi (hur de nu stavas), klyftpotatis, majs och tzatziki, riktigt gott!! Ingen sommar utan grillning=)

Nu ska jag börja på att göra mig klar för kvällen, ska nog inviga mit nya linne ikväll åxå:)


Vitt vin blir de ikväll:)

Trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0