Jobb

Jag har vart lite dålig på att uppdatera mig här på senaste.. har haft så mycket å göra så tiden har inte riktigt funnits.
Just nu jobbar jag på dagis i två veckor ungefär.. veckan efter börjar sommarjobbet på äldreboendet. Där blir jag i 5 veckor, sen ska jag ha sommarlov nästan heeela sommarn:) ska bli så himla skönt!! Inte mycke alls planerat för sommarn, men är just de som är så bra. Spontana saker är oftast de roligaste! Jag vill iaf utomlands nån gång i slutet av sommarn eller i höst. Frågan är bara med vem och vart.. men de löser sig alltid=)

På fredag är de tunntöming, ser jag verkligen fram emot! Sista natten med gänget=) iaf innan alla drar hem över sommarn. Hoppas på en trevlig kväll!

Nu blir de snart till att krypa ner å sova..

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0