Fullt upp!

Att man aldrig kan lära sig att göra saker i tid! Så här är det alltid, man sitter o tokpluggar i sista stund.. har en kursportfölj OCH en rapport som ska lämnas in.. å de går inte att skriva ihop bara sådär.. krävs att man börjar i tid och att man planerar.. jag har som vanligt inte gjort nåt utav de...men men.. jag får skylla mig själv!

Förutom stressen i skolan så börjar allt ordna till sig nu tror jag, jag har insett att det som har hänt egentligen var det bästa som kunde hända! Varför fortsätta någonting som inte är bra?.. Ingen mening alls med de.. och jag är glad att jag kommit på det nu. Allt eftersom man får reda på vissa saker så faller bitarna på plats..

Jag ska ju springa vårruset imorrn åxå.. ska bli himla skoj. Dom har ju tydligen beställt tröjor som vi ska ha på oss.. haha..  får väl se hur dom ser ut:) Efteråt blir de picknick och lite vin! De kan jag behöva nu mitt i allt pluggande..

Så skönt att ha haft sällskap nu sen i fredags, jag trivs så bra tillsammans med dig!! Hoppas allting löser sig...

Ikväll är det match, hoppas bara att det slutar regna.. hörde rykten om åska åxå... fy satan!

Lite mat å sen plugg igen tills de är dax att sticka iväg på fotboll..

Tjing sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0