Jag är en klant!!!

Idag när jag kom hem från jobbet så ställde jag mig för att diska.. allt gick bra ända tills jag skulle ställa upp sista tallriken på diskstället.. på nåt sätt så lyckas ett stort glas ramla ner och gå sönder i fallet, av en ren reflex skyndar jag mig dit med handen för att ta emot det... helt plötsligt är handen och armen full i blod!!! en vass kant, ungefär som en istapp, kördes rakt in i handen... jävlar va ont de gjorde!! djupt blev de åxå.. och ganska brett... jag kunde se in en bit i handen! så satans äckligt!! jag som är så känslig för blod höll ju såklart på att svimma! i ren panik ringde jag faster som skjutsade mig till akuten där jag fick sy.. så nu sitter jag med handen omplåstrad och i högläge.. knaprar alvedon gör jag åxå..
Bra tajmat nu när man ska till Orsa i helgen.. allt tar ju hundra gånger längre tid åxå när jag måste göra allt med bara vänster hand!! duschade nyss å de va ju inte de enklaste kan ja lova, stod med handen i en plastpåse o försökte hålla den borta från vattnet:)  bh:n va inte så lätt o få av sig heller! haha.. jag är så handikappad...

nu är de bäst ja kryper ner om ja ska orka upp imorrn.. ser fram emot en rolig helg i tält!:)

Kommentarer
Postat av: Elin

Men lilla vän! Hoppas det blir bättre snart =)

2008-06-20 @ 11:57:03
Postat av: Madde

nejmen linda då. Hoppas du blir bättre snart! Kram på dig!

2008-06-20 @ 14:10:23
URL: http://cochise.blogg.se/
Postat av: elin

men gud!! är du ok? hoppas det! ta hand om dig vännen! kramar

2008-06-21 @ 14:56:38
URL: http://lalalalaloveit.blogg.se/
Postat av: Malle

haha är jag den enda som skrattar? det lät ju så roligt...det bor nog en liten sadist i mig! Hehe men men, hoppas allt går bra ändå och att du har skoj i orsa =) Kramen

2008-06-21 @ 23:43:29
URL: http://marlenejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0