Vilse i Gävle

Hahaha.. jag är helt otrolig!
Idag efter jobbet bestämde jag mig för att ge mig ut på en promenad, känner att jag rört på mig så lite på sista tiden. Egentligen var jag helt slut i fötterna efter att ha stått/gått hela dan, men kände att jag behövde komma ut o få lite frisk luft.

Jag har fått tips om att det skulle vara så fint i Lexe (uppåt sätra-hållet) så promenaden bar iväg åt de hållet. Jag traskade på i ganska hög fart  i min egen värld, lyssnade på musik och njöt av omgivningen, riktigt mysigt var det, Men helt plötsligt hade jag tappat orienteringen ganska rejält och hade ingen aning om vart jag var.. jag irrade omkring bland massa villor, mötte några återvändsgränder och liknande.
Efter ett tag fick jag syn på en gång och cykelbana och tänkte att nånstans måste jag ju komma fram.. jodå.. i Hagaström! jag började inse att mina fötter värkte en hel del och ville inget annat än att vara hemma. Men det visade sig vara en bra bit kvar! jag tog mig ut mot motorvägen på en gång o cykelbana och följde den in mot Gävle igen..
Efter 1 tim o 45 min hade jag lyckats ta mig in i stan igen! haha.. så typiskt mig! jag som bara ville röra på mig och få lite luft.. nog fick jag de allt!


Kommentarer
Postat av: Madde

Men Linda då :) nu fick jag mig ett gott skratt :)

Bättre lycka nästa gång! Puss på re

2008-07-08 @ 23:39:29
URL: http://cochise.blogg.se/
Postat av: elin

hahaha.. låter som nåt jag skulle kunna göra.. lyckat! ;P

2008-07-09 @ 15:30:43
URL: http://lalalalaloveit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0