Välkommen till världen lilla Isabelle!

Nu har Malle äntligen fått sin lilla ängel, precis på den beräknade dagen åxå!:) Nu längtar jag tills man får snusa bäbis!



Vilken mysig kväll jag har haft! Jag o Ida hade med oss en massa gott o åkte iväg till Jons flotte o käkade o hade de bra i kvällssolen. Jon kom förbi o gjorde oss sällskap åxå, rikitgt skön kväll! Sen började de blåsa lite kallt så då for vi runt på en massa skogsvägar o kikade. Hade hoppats på ett få se en björn men som vanligt gömmer dom sig när man kommer..

Nu blir de ytterligare några dagar i ljusdal... ska nog bara ta de lugnt nu på torsdag å fredag, sen på fredag kväll ska vi ut ett gäng o käka på järnvägs o på lördag blir de enmans kapell på torön! så jäkla skoj ska de bli:)  På söndag bär de av mot Gävle igen.. de lutar åt en kryssning sön-mån.. riktigt lockande!

Kommentarer
Postat av: Elin

Enmans kapell, vadå? Kommer det bara vara en som spelar?! Hade jag ingen aning om =)

2008-07-30 @ 23:48:13
Postat av: Linda

haha... men va du ska märka ord då:P

2008-07-31 @ 17:25:20
URL: http://lindanordquist.blogg.se/
Postat av: Madde

språkpolisen elin haha

2008-08-01 @ 00:07:26
URL: http://cochise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0