Underbara dagar!

Nu ska man verkligen inte klaga! Vilka härliga dagar jag har här i Ljusdal nu:) Jag umgås med familjen och vännerna, vädret är underbart och det finns inga måsten! Jag njuter mig igenom varje sommardag och kväll.

Nästan varje dag åker vi till stranden och myser i solen och på kvällarna tar jag sköna promenader eller hittar på nåt skoj, med andra ord så är livet just nu helt perfekt!

Ljusdal är ett himla mysigt ställe på sommarn, nära till badplatser och naturen. Jag längtar sälvklart hem till Gävle åxå, men känner att jag vill njuta av tiden här ett tag nu. Det blir nog gävle igen på söndag eller måndag. Då får jag låna skrutt-bilen så man kan åka runt på små utflykter och bada åså. Det ser jag fram emot:)

Imorrn blir det stranden igen på dagen, sen ska jag o Ida ut och åka flotte på eftermiddan/kvällen. Ska göra i ordning sallad, frukt o massa gott o åka runt på flotten o kvällsbada. Ska bli så mysigt!

Det blir inte att jag uppdaterar bloggen så värst mycket nu, men vem vill sitta framför datorn när sommarn är som bäst:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0