Vilket julbord!

Är nyss hemkommen från ett hejdundrandes julbord! Snacka om mat! Det var nog bland det godaste jag ätit, de hade tammetusan allt! Men nu har jag ont  i magen istället.. Det kan nog bero på all efterrätt jag stoppade i mig.. även om jag var mätt så var jag tvungen att ta lite till av allt det goda! Och det värsta var att allt var gott, så ni kan ju tänka er hur mycket jag tog två gånger av=)
All mat får helt klart vara värt mitt magont!

Nu ska jag försöka hitta motivation till lite plugg.. Är nog mer sugen på en film eller så.. får väl se hur det slutar..

På fredag är det tunntömning på kåren, jag är redan laddad:P


Kommentarer
Postat av: Karin

Visst var julbordet på ditt jobb alldeles underbart:-) Var där med familjen i lördags och åt så vi var tvugna att rulla hem. Syns på kåren på fredag om inte tidigare. puss och kram

2008-12-09 @ 20:59:12
Postat av: Carina

sv: Jaaa! Gör det!! Du är välkommen!



Du det där julbordet skulle inte jag banga på...eller jam efterrätten iaf :P

2008-12-09 @ 21:50:21
URL: http://minapyssel.blogg.se/
Postat av: Malle

tunntömning lät intressant :P

2008-12-09 @ 23:08:45
URL: http://marlenejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0