Massage, - Ja tack!

Va skönt det är att träna! Känslan efteråt, när man är helt utpumpad i både kropp o huvud, helt underbart!

Är nyss hemkommen från ett ki-box pass på friskis, sån skön träning, den rekomenderas verkligen! Jag ska nog önska mig spinningkort i julklapp åxå, så man får lite variation på träningen.. Jag totalvägrar ju gå på nåt annat pass, de där med aerobic o gympa, de är inte min grej.. kordinationsförmågan är lika med noll.. haha..

Men jag har ont i kroppen nu.. sliten efter innebandyn igår.. fattar inte! brukar aldrig känna nåt efter det.. men men.. råkade ju sträcka mig i låret när jag skulle hoppa över sargen åxå.. så klantigt!! Skulle skynda mig o springa iväg o fylla vattenflaskan i pausen, tog ett högt skutt över sargen o på nåt jäkla vis lyckades jag dra på mig en sträckning.. det kändes på sparkarna på boxen idag:S Massage skulle jag inte tacka nej till nu... öm o stel som en 80-åring!

Ikväll kommer Madde hit o ska bo här i veckan, kul med sällskap!=) Mamsen kommer på onsdag åxå för lite julhandling.

Imorrn blir det pepparkaksbak med brudarna!!:)) myspys!

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag skulle gärna vart där och massera ditt ömma lår. Grr.

2008-12-01 @ 20:53:00
Postat av: Linda

de förstår jag honey!=)

2008-12-01 @ 20:56:38
URL: http://lindanordquist.blogg.se/
Postat av: Carina

Hahahaha skuttar över sargen och sträcker låret?? Var det roligaste jag hört på länge! Hahahaha...vilka bilder jag fick nu...hahaha...

2008-12-02 @ 13:15:24
URL: http://minapyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0