Det går så mycket lättare när man är positiv

Jag bestämde mig för att åka hem till Ljusdal och det är jag himla glad för, helt underbart med ett riktigt vinterland=) Jag vet att jag tjatar om snön, men vad ska jag göra, det är ju såå mysigt!!
Det var så skönt att komma hem och bara ta det lugnt, umgicks med mamma o pappa först , va ut en sväng på promenad. Sen tog jag bilen upp till Ida & Johan och hälsade på, vi hade glöggkväll o pratade en massa om nyår=)

Ikväll har jag vart iväg på ki-box, elin är sjuk så jag traskade iväg själv.. inge kul att komma dit utan att ha någon att boxas med, men kände ändå att jag vill  träna. Som tur va så var Sofia där och var i samma situation, perfa!
Efter träningen följde Carina med hem och fikade. Jul-te och pepparkakor, riktigt trevligt!

Den här veckan blir det bibblan varje dag med fördjupningsarbete o tentaplugg, något jag ser fram emot!!? njaee.. Men vi ska vara glada att det inte är några tunga ämnen iaf... ser ni.. jag letar fram det positiva..haha..  så man ska göra för att få motivation! eller..?.. aja.. jag försöker iaf! Det blir nog bra tillsut!

Imorrn kväll är man bjuden på julbord genom jobbet, göttans! Det blir våran julkapp värd 430:-, inte illa!=) Det tackar man för! Jag ska äta för varenda krona.. hahaa..

Jag avsultar med några bilder från igår:


           


         



         
Godnatt gott folk!


Kommentarer
Postat av: Madde

ja du är ju inte ensam om att tjata om snön :D

Men vad har du för tenta nu?? Härliga bilder btw :) Puss!

2008-12-09 @ 01:42:47
URL: http://cochise.blogg.se/
Postat av: Sophy

ååå varför kan de inte se ut sådär här...suck! Tror jag följer med och firar jul hos dig istället..haha!! =)

2008-12-09 @ 08:29:42
URL: http://sophy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0