Seger!

Vilken match vi gjorde ikväll, vi hade bara 1 avbytare men gjorde en riktig kämpainsats!! Efter matchen kändes det ungefär som att man suttit på en spinningcykel i 3 tim, så slut var jag!
På papperet är dom egentligen ett mycke bättre lag än oss men idag lyckades vi hålla emot.  Vi tog ledningen med 1-0, de gick upp till 1-1 och det resultatet stog sig sen till slutet av sista perioden.. då lyckades jag skjuta in ledningsmålet! strax efter blåste domarn av matchen.. Riktigt härlig seger!=)
Jag lyckades ju pajja mitt knä lite halvt också.. fick mig en lufttur över sargen och slog mig rätt bra.. känns ungefär som att jag har bara halva knät kvar.. hoppas de känns bättre imorrn.. ingen lust att vara halta-lotta!

Nu ska jag fortsätta med min packning och sen krypa i säng. Ska upp i bra tid imorrn o köpa de sista klapparna innan tåget bär iväg till mitt vackra hälsingland!

Förresten.. duggan vi hade igår, som jag kände mig så satans oförberedd på, fick vi tillbaka redan idag, 1 fel hade jag.. haha.. fattar inte riktigt hur det gick till men på nåt sätt hade jag väl lyckats printa in skiten i huvet!=) Så nu kan jag släppa allt och ta jullov!

Kommentarer
Postat av: Sophy

Jaa han växer som ogräs den här lillskrutten!! Ja, mamma klär upp den stackaren..jag får väl passa på så länge han inte kan protestera..haha! =) Ha ett trevligt jullov nu! God `JUL!

2008-12-17 @ 11:02:46
URL: http://sophy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0