Joggingtur

Emilie ringde ikväll och frågade om jag skulle med ut o springa.. Min första tanke va nåt i stil med: Är du galen?? De är ju snorhalt ute!! Men jag tackade ja till erbjudandet iaf och det är jag glad för! Riktigt skönt efteråt! Visst var det blank-is på många ställen men bara man hade fått upp farten så gick det bra=)

Imorrn bär det iväg till Hudik med Madde för en sista klappjaktsrunda.. Jag hoppas vi hinner träffa Malle, Isabelle & Elin för en fika eller så också..Vore trevlans!

På måndag kommer min älskade syster hem till Sverige igen!! Som jag har längtat efter min andra halva!! Nu jäklar ska vi umgås en massa i jul o ta igen allt vi missat!

Kommentarer
Postat av: Josephine

jajjemen snart kommer ja =) ska bli så skönt att komma hem och träffa er alla igen, va ett tag sen nu...

2008-12-18 @ 22:13:53
URL: http://annanordquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0