Jag ser det snöar..

Åhh va det snöar nu=) Så underbart härligt! Hoppas verkligen det håller i sig fram till julafton.

Det är så ovant att inte ha en massa måsten, nu går dagarna utan att man känner någon press på att saker måste göras inom en spreciell tid. Visst är det en del som ska fixas o grejjas innan julafton, men det känns bara mysigt! Imorrn ska jag först hjälpa mamma med lite saker här hemma, sen på kvällskvisten ska jag till madde och klä hennes gran och fixa skinkan=)

Jag saknar min kära Inkis en hel del nu!! Det känns lite extra nu när man inte har lika mycket att göra på dagarna. Men de har de garanterat bra där nere i värmen=)

Undrar vad man ska hitta på ikväll då? Tror det lutar åt ytterligare en lugn o skön kväll i soffan..

Kommentarer
Postat av: Madde

Får du tråkigt ikväll är det bara att höra av sig. Jag blir hemma =)

2008-12-20 @ 17:03:50
URL: http://cochise.blogg.se/
Postat av: Milla

Jag vill väl också ha snö! här är det bart... kommer väl garanterat vara det på julafton oxå. sur

Och varför är du inte i gävle för?`jag vill ha adventsmys!!! morr ;)

2008-12-21 @ 14:14:07
URL: http://www.metrobloggen.se/camillaaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0