Jag och huset

Idag tog jag mig en riktig sovmorgon, första på länge!! Så nu är jag utvilad=)

Undra vad jag ska göra idag då? Alla jobbar ju..
Men det är rätt skönt att ha en dag för sig själv och bara ta det lugnt efter en veckas stress.. Här hemma i huset är det  så tyst och skönt, man slappnar av och blir alldeles lugn! Det är precis vad jag behöver nu!!

Jag ska nog ta mig en promenix idag iaf. Senare idag ska jag o mamma baka pepparkakor och ikväll är Ida på tvn igen när det är dax för hockey, så då ska jag sitta bänkad=)

 

Kommentarer
Postat av: Madde

Ja du slipper ju äntligen allt jädra oväsen med borrar och bankande :P

2008-12-18 @ 15:57:26
URL: http://cochise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0