Hem till snön?

Pratade med pappa ikväll o tydligen snöar det för fullt hemma i Ljusdal... Jag vill åxå ha snö!! Han skickade över en bild som han knäppt nu ikväll.. titta!! Hur mycke snö som helst ju!



Här i Gävle är det bara regn o rusk!

Jag funderar på att ta tåget hem över dagen imorrn, jag har ju ändå inget planerat..
Pappa erbjöd sig att betala resan åxå för att få träffa mig, så varför inte?

Jag tror jag nappar på hans förslag faktiskt=)
Bäst att ställa klockan så man kommer upp i tid då.

Gonatt!

Kommentarer
Postat av: PÄÄÄÄ

Underbart! pappa is the shit. ps jag är full ds.

2008-12-07 @ 01:38:19
Postat av: PÄÄÄÄ

Underbart! pappa is the shit. ps jag är full ds.

2008-12-07 @ 01:39:02
Postat av: Anonym

ps2 ja två kommentarer var nödvändigt. ds

2008-12-07 @ 01:39:39
Postat av: hellabella

ja de e ju skönt o veta att man kommer o komma hem till en riktig vinter iaf:)

2008-12-08 @ 11:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0