Effektiv dag!

Idag har jag vart duktig, pluggat tammetusan hela dagen OCH kvällen!! Suttit i bibblan och skrivit fördjupningsarbete och pluggat till tentan, nu ikväll har jag faktiskt gjort klart läsloggen också.. skönt skönt!
Imorrn är det hårdkörning i bibblan som gäller igen...

Ska till tandläkarn imorrn åxå.. det är ju verkligen på tiden! haha.. va kanske 3, 4 år sen jag var där senast.. jag brukar aldrig ha hål, men bara för att jag säger det så får jag säkerligen laga alla gaddar imorrn! Jag tycker synd om mitt stackars bankkonto iaf.. jag behöver pengar till julklappar nu... men man måste väl tänka på tänderna ibland åxå=)

Borde man vara skrockfull?? Jag tappade nämligen en spegel i golvet idag och såklart gick den sönder.. 7 års olycka eller vad är det man säger?.. hoppas de 7 åren går fort isf!!
Det kanske börjar visa sig i tandläkarstolen imorrn:S

Det är inte långt kvar till jul nu och linda har inte köpt en endaste julklapp än.. good work!

Nu är det korvstoppning i mitt huvud så då är det väl kanske dax för sängen...



Kommentarer
Postat av: Madde

Köp en lott! haha

Ditt råd funkade inte så bra för mig men det kanske funkar för dig =)

2008-12-11 @ 14:49:30
URL: http://cochise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0