Bye bye Gävle!

Imorrn mitt på dan nån gång bär det av hem till ljusdal för ungefär 3 veckors jullov!! Underbart ska det bli!
Kändes lite konstigt att säga hejdå till mina tjejer idag.. man har ju vanan att träffa dem så gott som varje dag.. men istället får jag träffa alla där hemma ist, så jag ska inte klaga=)

Nu har jag sprungit runt som en yr höna här i lägenheten och försökt styrt upp nån slags packning.. vardagskläder, massa varma kläder till fjällen och lite festblåsor:P får fixa resten senare ikväll för nu läre jag kila iväg på innebandymatch.. den börjar 21.10.. så jäkla sent!! men men.. bara att gilla läget!

forts.. senare ikväll=)


hej sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0