Kakbuffé

Idag är det torsdag och ändå är man ledig från jobbet, såå skönt och välbehövligt!! Som vanligt när jag får sova så utnyttjar jag ju inte det och vaknar tidigt. Jag lyckades iaf ändå sova till 8 och det är riktigt bra för att vara jag=)

Igår efter jobbet mötte jag upp tjejerna för att åka till Hemlingby, där det var kakbuffé, tänk er ett helt långbord med bara en massa gosaker! Man blir ju som galen när man ser så mycket gott på samma gång! Och självklart ville man prova så mycket man bara kunde.
Kvällens konstaterande blev iaf: Varför gå i flera omgångar och hämta kakor och tårtor när man man mocka på allt på samma tallrik, samtidigt!! Det slutade med att man satt illamåendes utan att ha ätit upp en enda kaka. Det blev för mycket helt enkelt... men en väldigt mysig stund blev det!
Sen åkte vi vidare hem till Ingrid och Patrik, spelade spel, åt ost o kex o drack lite vin. Mycket trevlig kväll!!

Idag ska jag möta upp Emilie på stan, för lite shopping och låångfika:)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0