En bra tisdag!

Jag har fått jobb i 2 veckor som personlig assistent (eventuellt längre)
Ante kommer 2 timmar tidigare till mig imorrn än vad som var planerat
Min älskade syster kommer hem nästa vecka och jag fick reda på idag att jag är ledig den fredagen, vilket betyder att vi får massa tid att umgås den helgen
Jag har fått bidrag av mamma till ett par sandaler som jag spanat in 
Jag ser fram emot fredag som innebär en helkväll med tjejerna, Sex and the city 2 och lite häng på stan efteråt 
Jag hann med en lång morgonpromenad innan jobbet imorse eftersom jag inte började förrän 13
Det kryllar av fjärilar i magen och jag är allmänt nöjd med livet

Behöver jag nämna att jag är glad idag?!;)

Kommentarer
Postat av: Madde

Vad härligt att höra! Du smittar av dig när du skriver så där :)

2010-05-25 @ 19:29:52
URL: http://cochise.blogg.se/
Postat av: Malle

Låter som livet flyter på fint :) Härligt att höra!

2010-05-25 @ 20:40:18
URL: http://marlenejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0